Älskling!

 2015-07-23    21:53:24   av:Jennyhellstrom

Nu är han hemma hos mig igen! Min älskling har varit hos veterinären hela dagen. Hans cysta visade sig vara en gammal tandrot från första operationen (1år sedan) & de drog en tand för honom. Just nu ligger han lite halvdrogad här hos mig & jag läser Harry Potter :) vi har en riktigt mysig kväll! Min fina zeke, han är värd allt men detta får nog vara hans sista operation. Han ska inte behöva gå igenom något sånt här mer <3 hoppas han håller sig frisk länge denna gången..
 Madde

Lille plutten!! :( jag ser alltid dina inlägg flera dagar efter att du publicerat dem?! :o då ser jag alla på en gång.. Så konstigt!

 2015-07-26    20:22:23
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!