VAD SKA JAG GÖRA NU?!?!

 2015-01-21    13:15:04   av:Jennyhellstrom
Igår såg vi klart sista avsnittet av sons of anarchy
 
Förra veckan såg jag klart sista avsnittet av Breaking bad

Vad ska jag göra nu om dagarna? Mina två favoritserier är nu slut & båda två slutade ganska bra men väldigt sorgligt. snyft.. Det kommer dröja lång tid innan någon annan serie kommer som är lika bra! Jag följer ganska många serier, som inte är slut men tror inte många av dem kan mäta sig med dessa två. Om något år eller två kommer jag nog se om dem, i alla fall Breaking bad :') Ett stort tack till skaparna av dessa serier - ni har förgyllt många av mina dagar ♥
 Jessica

Ja fan SONS.. Saknar redan! Har du sett the walking dead då?? Ännu en serie som jag inte kan sluta se! :D

 2015-01-21    15:00:04     URL: http://jessicavanman.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!