Sammanfattning, del 4

 2015-01-06    12:51:00   av:Jennyhellstrom
SEPTEMBER
 
Jag började 3e terminen på Universitetet. Var på inflyttningsfest hos Hanna & några dagar 
senare var jag även på mystjejkväll hos hanna med kickis & Jess! 
 
Invigde vår nya grill tillsammans med sambon & svärfar! 
 
Var på kräftskiva tillsammans med fina människor hemma hos familjen Sandström! 
 
Var på begravning för vår fina vivi. 
 
Hade en mysig & rolig kväll tillsammans med dessa människor ♥
 
OKTOBER 
 
Jag fyllde 21år. Fredrik uppvaknade mig med sång, present & bio ♥ 
 
Fest hos Jessica!
 
Älskling opererades igen. 
 
Hade en av årets bästa dagar - blev kidnappad av jess & kickis - sushi & bio - underbara fina ni ♥♥
 
Var ute en del på vivis gård & plockade undan, städade och gjorde iordning för säljning. 
 
Spenderade en del tid med dessa fina tösor! En fin dag spelade vi en massa spel, målade, läste & gick promenad!
 Hade även VFU för 3 veckor, första snön kom, jag & f firade vår första halloween som sambos och en massa annat denna månaden!
 
NOVEMBER
 
 Fotade mina vackra djur en dag! 
 
Firade hela 6 år tillsammans med min soulmate! 
 
Hade några riktigt fina dagar med min bff, en dag gick vi på stan & blev fattiga & sedan gick en 7km lång promenad!
 
Zelma fyllde 7 år! 
 
Började slaviskt följa världens bästa serie! 
 
Spenderade många timmar i biblioteket. 
 
Lillebror tog körkort ♥
 
Fredrik åkte iväg en helg för jakt så jag bjöd på tjejkväll ♥ Var dessutom hundvakt åt safira. 
 
Började julpynta lite & första advent kom! 
 
 DECEMBER  
 
Var på julmarknad, bakade väldigt mycket, köpte julklappar, pyntade här hemma, kollade på julfilmer 
& hade bara allmänt mysigt med min lilla familj. 
 
Var på en mysig julavslutning med klassen hos Madeleine & robert! 
 
Min andra bror tog körkort ♥ 
 
den 20/12 åkte vi hem till jönköping ♥ Mycket mysiga stunder med min familj. Så mycket kärlek! 
 
Blev såklart en dag i ullared också, en lyckad dag dessutom! 
 
& sist - nyårsafton! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!