love

 2015-01-30    08:36:06   av:Jennyhellstrom
Jag måste börja ta mer bilder så jag inte alltid måste ta samma!

Igårkväll var jag över hos min bästa granne, Jessica, tillsammans med kickan! Vi hade tänkt ta en myskväll med film men blev att vi pratade i flera timmar istället om allt & ingenting ♥ idag ska vi ner på stan en sväng & sedan blir det afterwork! Ska bli så himla roligt, älskar att spendera tid med dessa två! Ska försöka ta lite nya bilder idag med, dock så är mitt minne på telefonen fullt så kan ej ta nya bilder utan måste typ radera 10st gamla bilder för att kunna ta 1 ny, telefonen börja lagga ihop... 
 Kickan

😘❤️

 2015-01-30    09:21:53
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!