I fredags!

 2015-01-15    11:38:00   av:Jennyhellstrom
 
I fredags sprang jag runt på stan för att desperat leta efter presenter till fredriks födelsedag! När jag sedan kom efter så var det bara att börja förbereda lite Tacos för Tove skulle komma till oss :) Vi åt lite mat & sedan bakade hon och jag lite kladdkakemuffins inför kalaset. Vi målade en del och sedan blev det dags för lite filmmys! 
 
 
På kvällen hann vi med att se både Frost & Björnbröder 2 ♥ Vi tog även en liten paus då jag & tove slog in fredriks presenter och skrev kort! Mellan 21.30-22.00 någon gång så somnade jag & T i soffan! Det är farligt att ha barn hos dig för jag blir så sugen på att skaffa barn själv, dock är det alltför tidigt det vet jag men kan ändå inte ungå tanken om dagen då jag får egna barn! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!