fredagsmys!

 2015-01-08    20:32:00   av:Jennyhellstrom
 
Imorgoneftermiddag kommer lilla Tove hit till oss för att ha fredagsmys & sova över! Ska bli så himla roligt att få ha henne här och pyssla om henne! Vi ska baka, äta god mat, se på film & äta godis (har jag bestämt, men med barn kan alltid ändras så får se!). Sedan skall hon få hjälpa mig att slå in fredriks presenter, om jag hittar några vill säga! Han fyller år om 2 dagar och jag har ej köpt någonting än så det blir till att strosa runt på stan hela förmiddagen imorgon! 
 
På lördag kommer vi sjunga för fredrik på sängen & sedan på förmiddagen någon gång kommer Toves föräldrar & bror hit för att fira med lite tårta! Får se om fredriks farbror med familj kommer också :) Så efter att jag har skickat in rapporten ikväll så ser det faktiskt ut att bli några riktigt bra dagar för mig ♥
 Anna

Nämen åååååååå så mysigt det låter!!! Det var en peppad tjej som skulle berätta för ALLA på dagis imorn att hon skulle få fara till er och fredagsmysa! Roligt!

Svar: åhh, det ska bli så himla roligt! :D kul att du hittat till min blogg anna!
Jenny

 2015-01-08    20:49:37     URL: http://lillaspindeln.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!