sista minuten.

 2015-02-05    21:55:23   av:Jennyhellstrom
Imorgon kl 8.30 är det dags för tenta! Är faktiskt lite nervös, det var länge sedan vi gjorde en tenta och detta är första gången som vi gör den på datorn och får svar direkt på om vi är godkända eller inte. Jag känner mig själv så väl att jag vet om att jag kommer säkert sitta 5-10min och bara titta på "lämna in" knappen. Läskigt att veta om att så fort man klickar på knappen så får man se resultatet, samtidigt är det skönt att veta på en gång istället för att vänta i ca 3 veckor! 
 
På kvällen är det i alla fall dags för tentafest! Klassen ska umgås lite och fira att tentan är gjord och för att vi tagit oss igenom halva utbildningen. Detta gör vi genom något slags "hjälpte" tema och jag sitter såklart i sista minuten och funderar på vad jag ska vara för något. Funderar på att vara denna powerkvinna här under, ms Marvel. Men har ingen utklädnad så får se hur det blir, annars har jag en plan b då jag får låna kläder utav jessica till en annan karaktär! Bilder kommer kanske imorgon ;)
 
Egentligen gillar jag inte att klä ut mig alls. Tycker att jag borde få komma på festen precis som jag är, 
jag menar - jag är ju redan en superwoman liksom? 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!