myskväll!

 2015-02-20    17:35:20   av:Jennyhellstrom
 
Igår när jag slutade jobbet så kom fredrik & svärmor och hämtade upp mig! Vart så glad över att se henne igen! Vi tog en lugn myskväll där vi satt & pratade om allt mellan himmel & jord, åt god gryta som hon hade lagat, drack lite gott vin osv. ♥
 
Idag har vi tagit lite sovmorgon, satt & pratade med stefan någon timme i morse. Gick sedan en bra promenad med bustis, åt god frukost, pratade lite till & sedan kom fredrik hem från att ha skrivit tentamen så då gjorde vi oss iordning för att sedan ta en dag på stan! Nu har jag skjutsat fredrik till hans klasskompis som fyller 30år, och vi andra ska ta en lugn myskväll hemma! Stefan står & lagar mat, medan jag har fått igång ille på att lära sig bokvikning & jag skall försöka plugga lite! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!