Lill-lördag

 2015-02-04    10:35:00   av:Jennyhellstrom
Randombild på min prins för något år sedan, här var han så fluffig ♥
 
Nu är det fullt upp i skolan hela tiden, vi har väldigt många uppgifter, workshops & nu en tenta på fredag så det hinns inte med att blogga så mycket. I måndags var erica & hanna här på kvällen i alla fall ♥ vi hade en del att ta igen så satt mest & pratade, gick en promenad med hunden & hade det mysigt bara, kollade på ullared så klart! Igår hade vi workshop i skolan hela dagen & sedan redovisning, gick bra & blev godkänd så nu kan man bocka av det på listan! På kvällen gick jag över till min granne, jessica & pluggade några timmar men sedan blev det såklart sidospår med annat som en massa prat & skratt! 
 
Idag ska jag över & plugga hos jessica igen, sedan hem & fixa lite och senare ska jag ta en promenad med vår granne sandra & deras hund nemo :) gick en promenad med dem i morse & det gick bra, buster är lite valpig när han träffar en annan hund, kan vara både gulligt & jobbigt! 
 Hanniiii

Tack för en mysig kväll tjejen!

 2015-02-04    17:37:42     URL: http://obeerghanna.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!