Hjälte!

 2015-02-07    15:48:00   av:Jennyhellstrom
Igår var det en riktigt bra dag! Det började med att jag klarade min tentamen, med god marginal dessutom! Efteråt gick jag hem från Universitetet med Jessica, Angelica & bustis så hann få mycket gjort innan klockan ens hade hunnit slå 11. Ett snedsteg igår var bara att jag fick en parkeringsböter på 500kr, klumpigt! Träffade hanna en stund & skjutsade henne till flyget! Sedan blev dagen ännu lite bättre när jag fick tillbaka min rapport som vi skrev över jul, remember? Jag blev godkänd på den, så skönt! 
 
Vid 18 var det dags för superhjälptekvällen, dock hade jag känt mig som en superwoman hela dagen. Det blev även min utklädnad - superJ! Fick låna en "mantel" av hanna, skrev ut ett "J" tryck och tejpade fast på min topp, gjorde ett eget "kreativt pannband" som det står superJ på, haha. Sedan var jag klar, tyckte att jag hade fått till mig ganska bra så kommer fina erica och visar vad hon är.. Hon är superwoman & så mycket snyggare än mig! Men jag hade en bra kväll, alla var väldigt bra utklädda, lekte & tävlade, åt snacks & hade allmänt trevligt :) 
 
Dåliga bilder, ångrar nu i efterhand att jag ej tog med mig kameran. Men ska gulla lite med erica så kanske 
jag kan få hennes bilder som hon tog & lägger sedan upp dem här :)
 Erica

Hörru, du var jättesnygg!

 2015-02-08    01:03:33     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!