fredag & jag är magsjuk.

 2015-02-27    20:02:51   av:Jennyhellstrom
 
Så här pigg är jag just nu! Det är fredagskväll & jag har nog åkt på magsjuka! Har varit lite halvdålig i princip hela dagen, ont i magen osv. Nu den senaste timmen har det övergått till illamående & en sväng till toaletten, vad roligt! Ikväll hade jag antingen tänkt följa med några fina vänner ut på en liten tjejkväll eller en riktig myskväll med min sambo för det var länge sedan. Istället sitter jag själv i soffan & fredrik äter ute i köket, tror ej han kommer våga vara nära mig förrän vi vet om det är magsjuka eller om det är någonting jag har ätit.. Imorgon hade jag även tänkt fara till stan och strosa runt tillsammans med kickan men blir nog ingenting med det heller ♥ detta som skulle bli en så skön helg, utan plugg för en gångs skull. 
 Kickan

Krya på 😘

 2015-02-28    22:24:06
 Erica

Men inte du också, krya på dig hjärtat <3

 2015-02-28    22:50:06     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!