barncancerfonden.

 2015-02-04    21:09:53   av:Jennyhellstrom
Min brors flickvän, evelina och några kompisar har startat ett UF-företag där de gör handgjorda och fina nyckelringar, kostar 50kr och hälften går till barncancerfonden. För det första så tycker jag att dessa är väldigt stilrena & fina, men samtidigt går det till en fin sak så jag har beställt/köpt två stycken så jag och fredrik får en varsin. Tycker att det är fler av er som borde göra samma sak (a) de heter "Bling uf" på facebook eller gå genom mig som kan prata med eve! 
 
Så ser dem ut, och på baksidan står det "GE HOPP" ♥
 evelina

Åh va roligt att du gillar dem och delade detta! Tack <3

 2015-02-05    16:56:18
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!