äntligen får man ta det lite lugnt.

 2015-02-18    22:50:07   av:Jennyhellstrom
 
Vilken dag! Jag gick upp tidigt för att fixa lite saker, började skolan vid 10.30 då vi skulle ha bedömning på varandras arbeten, åkte sedan direkt från skolan till jobbet för att arbeta till kl 16.00. Kom hem, åt middag, gick promenad med buster & jessica, tvättade, städat en jäkla massa, hängt tvätt, städat lite till & vid 21.20 fick jag ett ryck att åka och handla på coop så strax efter 22.00 var jag hemma och nu tänker jag nog ta det lite lugnt faktiskt. Är helt slut, har stressat med så mycket idag eftersom jag skall jobba imorgon från 9.00-16.30 och svärmor & stefan kommer hit! 
 Kickan

Denna bild är så fin ❤️ avis att du får jobba det vill jag med

Svar: Du & jag <3 ja det är så roligt!!! :D
Jenny

 2015-02-19    07:31:52
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!