Sjukling.

 2015-12-15    15:36:29   av:Jennyhellstrom

Uppdatering kring min zekis; hans mående går upp & ned. På morgonen kissar han fortfarande lite blod men framåt eftermiddag/kväll så är det som vanligt. Han är lite orolig av sig & springer ofta på toaletten, ibland kommer det något & ibland inte. Jag har nu pratat med veterinären flera gånger & även en annan vet, ska testa en ny mat till honom men blir det ej bättre så ska de ta nya tester på honom. 

Om en stund ska jag en sväng till Erica! Hon ska bjuda mig på lite middag, sån lyx! Jag är så bortskämd med mina vänner <3 uppdaterar med hemma hos henne! 
 Anonym

Såg du att det ska komma Harry Potter filmer i november nästa år?

Svar: MEN VAAAA?! Detta måste kollas upp, helt underbart om det stämmer ju!!!
Jenny

 2015-12-15    18:03:39
 Anonym

Såg det på Aftonbladet..

 2015-12-15    22:31:56
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!