önskelista till tomten

 2015-12-05    21:34:00   av:Jennyhellstrom
 
Jag brukar önska mig saker till lägenheten osv. men nu känner jag mig faktiskt nöjd, har allting som jag vill ha och får knappt plats med mer. Jag önskar mig egentligen inte så mycket i julklapp, jag har allting men om jag måste säga någonting så är jag ju förälskad i porslinet från matues, deras mer mörka färger så som lila och grå. Sedan skulle det vara kul med lite saker till mig själv som jag inte unnar mig själv så ofta, så som smink, hud- & hårprodukter och nagellack. Skulle behöva en ny ögonbrynspenna, och tycker det är så roligt med ögonskuggor så gärna något sånt kanske. Jag har gärna lite nya nagellack från essie, köpte ett häromdagen & det tycker jag mycket om. 
 
Jag behöver egentligen inga nya kläder men vill någon gärna ge mig en gosig tröja så tackar jag inte heller nej :) & sådana där goa tjocka strumpor, inte raggsockar utan mer som en fluffig strumpa, vet ej vad de heter men finns på typ lindex, kappahl osv. 
 Kickan

Ibland behöver man få önska saker till sig själv för att man ska bli unnad att vara bortskämd ibland :) essie har mycket snygga lack

Svar: Ja men precis! De har dem verkligen! ;*
Jenny

 2015-12-05    23:33:02     URL: http://kickanjuliusson.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!