Kvalitetstid

 2015-12-13    10:00:07   av:Jennyhellstrom

Igår tog jag & min snygga karl en liten sväng på stan för att införskaffa sista klapparna. Sedan blev det biomys & vi såg "en underbar jävla jul" och den var faktiskt bättre än vad jag trodde så den kan jag varmt rekommendera, i alla fall till er som har lika tråkig humor som jag & Fredrik ;) 

Nu har Fredrik åkt iväg mot Stockholm & jag är ännu en gång ensam. I samma veva som vi ska lämna lägenheten så ser vi att zeke kissar blod igen, ringde veterinären som inte tycker att vi ska komma in utan hon skriver ut ytterligare en medicin till honom så nu hoppas vi att det hjälper. Men i mitt lilla hjärta så känns det egentligen som att det är någonting annat än vad de säger men man får väl lyssna på dem, de är ju experter på djur, inte jag. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!