Julafton

 2015-12-26    16:33:01   av:Jennyhellstrom

I vår familj brukar vi alltid samlas på morgonen & öppna alla julklappar men i år så jobbade en utav mina bröder så detta fick vänta tills kvällen! 


Vi käkade lite julmat & gjorde oss iordning hemma, sedan runt 14.30 var jag hemma hos släkten Lindqvist & umgicks lite med dem framför Kalle anka & sedan blev det julklappsutdelning! Klart man måste hinna träffa sin andra sida av familjen också :) 

Sedan bar det av till mormor där det blev ännu mer mat, julklappar & tomtebesök! Jag & mormor har tagit på oss rollen som tomte de senaste åren & i år var det hennes tur! 


Mina fina bröder! Victor i hans nya tröja som han fick av mig! 

Senare på kvällen så åkte vi hem & tog det lugnt, såg på "tomten är far till alla barnen", öppnade julklappar & hade det mysigt! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!