Elina, 22 år!

 2015-12-03    11:08:01   av:Jennyhellstrom
Idag fyller en utav mina bästa vänner, 22 år! Min fina elina svahnström ♥ här nedan har du en liten utplockad samling med bilder från våra år ihop, tänk att vi har känt varandra i snart 10år? 
 
 
Fast all skit du går igenom just nu så hoppas jag verkligen att du får en bra dag ♥ att du blir ordentligt uppvaktad som den fantastiska person du är, och att du har många fina människor runt omkring dig idag. Snart är jag hemma & då får jag äntligen krama om dig igen & ta igen all missad tid! Jag hatar detta avståndet som är imellan oss, vill ha dig nära jämt. Ha en fin dag mitt hjärta, jag älskar dig!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!