bildbomb på min älskling

 2015-12-23    10:53:06   av:Jennyhellstrom
För några veckor sedan var hanna hemma hos oss & hjälpte mig med bilder på zeke inför årets julkort, 
här är några utav alla favoriter; 
 
 
Jag har efter mycket ringande äntligen fått tag på en veterinär som arbetar jour idag, annars har många stängt. Hon kollade i alla fall upp hans journal och sa sedan att det kan vara så att han har lite sega slemhinnor typ eller vad det var, som gör att det kommer och går lite i omgångar med blodet osv. Och precis så har det varit nu det sista, ibland kissar han blod och ibland inte. Men det behövde inte ha något med att det fanns några bakterier kvar eller något, så länge han inte verkar ha ont eller man märker beteendeförändring hos han så skulle vi avvakta. Troligtvis är det inget allvarligt utan mer bara att han ej hunnit bli av med allt blod osv än. ♥
 Hannii

Tänker på er hela tiden! Jag hoppas att det löser sig för er bådas skull! Vi finns här både ekonommässigt och som stöd! <3

 2015-12-23    15:54:25     URL: http://obeerghanna.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!