Ta vara på varandra

 2015-08-19    09:38:53   av:Jennyhellstrom
Usch, jag har haft två hemska mardrömmar inatt. Först förlorade jag min pojkvän i ett streetkrig & sen min pappa i sjukdom. Fyfan vad hemskt det var & jag vill aldrig tvingas uppleva sån förlust på riktigt! 

Det som är nyttigt med fruktansvärda drömmar är att de är just bara drömmar & man får en chans att tala om för personenerna när man har vaknat, hur mycket de betyder för en. Man ska inte ta någon förgiven, helt plötsligt är de borta & då är det försent. 

Min familj, jag älskar er! Bättre syskon & föräldrar kan man inte ha! 
 Evelina

Du har en så fin familj! <3

Svar: du tillhör familjen! :)
Jenny

 2015-08-20    10:55:04     URL: http://nattstad.se/Evelinablomqvist
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!