hejdå jönköping

 2015-08-26    22:12:35   av:Jennyhellstrom
Jaha. Nu är sommaren slut. Nu har jag varit hemma i 2.5 månad och jag har vid flera tillfällen längtat hem till umeå men nu känns det rätt konstigt. Jag längtar efter att komma tillbaka i rutiner & vardagen tillsammans med min sambo & mina underbara vänner där uppe men jag har haft en så fantastisk sommar i Jönköping så känns lite sorgligt att det nu är slut. 
 
Jag har haft ett bra schema på jobbet, slutat runt 14 varje dag så man har haft massa tid & energi kvar under resterande dag. Jag har varit mycket med familjen & jag har försökt träffa flera vänner varje vecka så jag är väldigt nöjd med denna sommaren. Vädret i juli sög men annars har det varit väldigt fint :) 
 
Tack för denna sommaren Jönköping & alla människor ♥ nu ses vi till vintern igen, om ni saknar mig för mycket så vet ni vart jag finns ;) annars håller jag er uppdaterade via bloggen! 
 
sommaren 2015, thank u ♥ nu ser vi fram emot en bra höst! 
 Evelina

Hejdå fina jenny! Ha de så bra så ses vi snart<3

 2015-08-27    13:31:51     URL: http://nattstad.se/Evelinablomqvist
 Jenny

Så himla roligt att vi har fått kontakt igen och jag hade önskat att du skulle stanna kvar här nere!:)
Men tiden går fort och snart är det vinter igen och då MÅSTE vi träffas!
Kämpa på nu med skolan så gör jag dessa med nya jobbet:) Många kramar <3

 2015-08-29    11:09:21
 Carro

👋👋👋

 2015-09-03    13:02:10
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!