30års firande!

 2015-08-30    12:47:16   av:Jennyhellstrom

Igår vid 17.00 träffades vi en massa tjejer från klassen vid Marta & co, vi var där efter stängning & det bjöds på bubbel, snacks & lite rabatter! Köpte med mig två nya tröjor hem så jag vart nöjd! Så himla roligt att träffa alla fina vänner igen, som jag har saknat dem! 

Efteråt gick vi till O'learys där vi käkade & bara umgicks :) blev dock en tidig kväll för min del men hade väldigt trevligt! 

Kickan fyllde ju 30år i somras så denna kvällen var för henne. Vi hade gått ihop med 100kr var så hon fick en litet kuvert med pengar så hon kunde shoppa vad hon ville :) hoppas du hade en bra dag, fina kickis! 

 Kickan

Så otroligt rörd jag är tusen tack ❤️

 2015-08-30    20:59:16
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!