Nostalgi

 2015-04-03    14:08:00   av:Jennyhellstrom
Har varit & ätit på soya med mina fina barndomsvänner, elin & madeleine ♥ Än så länge har vi hunnit prata igenom allt möjligt, bland annat mycket minnen från vår trotsiga tonårstid! Jag har gått igenom himmel & helvete med dessa tjejer alltså, haha men i slutändan har vi alltid funnits där för varandra. 
 
Nu ska vi springa runt lite på stan & bara umgås. Det är väldigt sällan vi ses men när vi väl gör det så känns det som att det vore igår ♥ känner mig som en liten tonåring igen. Kan inte förstå att elin är mamma, madeleine jobbar & reser, och jag studerar i Norrland. Tänk vad livet har förändrats men kommer i alla fall alltid vilja ha dessa två vid min sida. Vi må ses sällan & bo långt ifrån varandra för tillfället men i framtiden ska vi minsann bo grannar :')
 
Jag med lilla Melwin & barnvagnen. Tänk när man själv har en liten bebis :') 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!