Mysig dag med mami!

 2015-04-04    14:45:00   av:Jennyhellstrom
Kom nyss hem från en mysig förmiddag på stan tillsammans med mamma. Vi har varit på torget en sväng! Jag måste passa på att gå på torget när jag väl är hemma i Jönköping eftersom vi har ej något liknande i Umeå och jag tycker att det är så mysigt att gå på en fin lördagmorgon! :) Sedan gick vi ner till stan & även solåsen en sväng! Hittade en löpartröja på stadium och ett par tretonstövlar så nu är jag redo för både träning & praktik! 
 
Nu ligger jag hemma i soffan & ser på tv med rufus ♥ eftermiddagen & kvällen kommer bara att spenderas tillsammans med familjen. 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!