lugn lördag.

 2015-04-25    17:21:00   av:Jennyhellstrom
Hej allesammans! Hoppas att ni har en bra lördag :)
 
Inatt har angelica & linnea sovit här. Det blev ganska sent igår, vi somnade väl runt 04 någon gång och vaknade upp runt 10. Vi tog en lugn morgon med en massa sex and the city, chillade i soffan bara. De åkte hem runt 12 och sedan dess har jag bara slappat. Cyklade bort till coop och köpte mig lite behövligheter för denna dagen! Det är en riktig "Bakis"dag, även fast jag inte ens är lite bakis så är det bara en sån dag idag då jag ska slappa och äta onyttigheter. 

Ikväll kommer kickis hit för ännu mer slappande. Vi ska väl se någon film, snacka strunt & bara umgås ♥ 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!