klumpig.

 2015-04-19    17:54:37   av:Jennyhellstrom
 
Om någon har försökt nå mig via telefon och ej nått fram så kan jag förklara.
 
Nu när jag vart hemma i Jönköping över påsk så åkte jag & min mamma till tre. Jag har tre som operatör till min telefon & det visade sig att jag betalar mer i månaden för min gamla iphone 4 än vad en ny iphone 6 kostar, så jag sa upp skiten så snabbt jag kunde. Aldrig mera tre. Jag beställde ett nytt abonnemang hos Halebop istället. Jag fick hem mitt nya abonnemang i torsdags och mitt gamla slutade att fungera. Problemet var bara att min telefon tydligen var låst till tre, vilket jag inte ens hade haft en tanke på innan jag avslutade det. Så nu väntar jag på ett brev med en kod, så att jag kan låsa upp den & börja använda mitt nya abonnemang istället, dock dröjer det några dagar. Så nu vet ni :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!