into the woods

 2015-04-12    15:31:23   av:Jennyhellstrom
Igår blev det bio tillsammans med Jessica & Linnea! Vi var & såg 'into the woods' som var riktigt bra faktiskt! Jag var lite skeptisk till en början när de sjöng väldigt mycket men ju mer tiden gick så vande jag mig och tyckte faktiskt om det. En väldigt oförutsägbar film med mycket vändningar, spänning och ja, bara allmänt mysig :) Egentligen hade jag tänkt ta en myskväll med sambon men det blev ändrade planer då han var sugen på att dra ut & jaga, och tjejerna ville ha med mig på bio ♥ men från & med nu så är det bara fredrik som gäller, fram till den 23e då han lämnar mig i 6 hela veckor :( 
 
 
så mycket kärlek! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!