mardrömsnatt.

 2015-04-02    16:23:00   av:Jennyhellstrom
Hej allihopa! 

Det har varit en fruktansvärd natt måste jag säga. Vi tänkte åka nattåg just för att kunna sova & slippa slösa bort en hel dag på att resa, men det blev inte som vi hade tänkt. Vi hamnade på ett gammalt tåg som lät något så fruktansvärt mycket de första 2-3 timmarna, det lät ungefär som att fönstret var neddraget! Vi fick sitta i en liten inglasad kupé tillsammans med en äldre herre & hans hund. Glasdörrarna smällde så mycket hela tiden & jag som är så känslig vid störningarna kunde ej sova pga detta. Den äldre herren somnade & började självklart snarka, högt. Vi tänkte se en film men då fungerade ej wi-fi, så blev musik på telefonen istället men då hade jag ingen täckning. Kort & gott - resan mellan umeå och stockholm var frukansvärda! 
 
Sedan blev det buss till södertälje, vilket gick smidigt & bra. Från södertälje till Jönköping åkte vi baklänges (vilket vi även gjorde enda från umeå till stockholm) så efter 11h baklänges så blev jag tillslut åksjuk & var tvungen att kräkas på en äcklig tågtoalett. usch. Aldrig mer nattåg säger jag bara! Skönt att vara hemma nu ♥ 
 
Jag & fille vid jul ♥ 
 
2 timmar efter att jag kom hem så åkte jag faktiskt iväg på en arbetsintervju på en skola så nu håller jag tummarna! Hade varit så roligt att få sommarjobba med någonting som jag faktiskt studerar till :) 
 Madeleine Lindström

Va kul! Vilken skola? Gick det bra? :) hoppas du fick det så du slipper vården en sommar till!

Svar: Österängsskolan! Det gick bra men de sökte egentligen två heltidstjänster så vi får se! Hade varit kul att få jobba med något man utbildar sig till :)
Jenny

 2015-04-10    16:00:30     URL: http://bymadde.blogg.se/
 Madde

Får hålla tummarna ! Fråga på Vikarieförmedlingen annars om någon skola behöver under sommaren :)

Svar: Tack för tipset!
Jenny

 2015-04-11    07:50:07
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!