Att behöva flytta igen.

 2015-04-10    14:56:00   av:Jennyhellstrom
Om lite mer än 1 år så är jag klart på Universitetet. Fredrik har dock 2 år kvar & kommer de sista åren att läsa en speciell inriktning. Antingen så läser han mer åt skogshållet och blir kvar här i umeå eller så väljer han ekonomi vilket innebär att vi kommer att behöva flytta till Uppsala. 
 
Först fick jag panik bara av tanken på att behöva flytta ifrån Umeå så snart men kanske är det inte så farligt ändå. Jag har ändå sagt att jag vill bo på olika ställen i Sverige innan jag bosätter mig i Jönköping igen. Men Uppsala, skulle jag trivas där? Det kan man aldrig veta innan. Jag trodde ju faktiskt inte att jag skulle trivas i Umeå heller men se på mig, jag älskar denna staden. 
 
Jag vill vara med fredrik. Han är min soulmate & jag följer honom vart han än går men det är ändå läskigt att se på hur man själv vänder sitt liv upp & ned för en enda person. Jag har redan lämnat min familj, vänner, jobb & hemstad för hans skull, nu skulle jag behöva göra det igen. Jag kommer absolut göra det, för hans skull om det verkligen är det han vill. Vi får helt enkelt se hur våra liv ser ut om 1 år, det blir spännande. Antingen blir vi kvar här i några år till eller så blir vi storstadsmänniskor i Uppsala, lite mer mitt i landet. Jag stöttar fredrik till 100%, jag vill inte vara något hinder för honom & stå i vägen för vad han verkligen vill göra. Dock kan man ju inte låta bli att tänka på vad jag egentligen skulle vilja. Han skall inte avstå från att läsa ekonomi bara för att jag trivs i Umeå. Jag stöttar honom men när vi är färdigutbildade, då är det jäklar i mig min tur att välja bostadsort! ;)
 
 Kickan

Får panik av tanken att du kanske ska flytta 😢

Svar: :( :(
Jenny

 2015-04-10    20:31:03
 Erica

Räcker väl med att jag ska flytta? <3

 2015-04-11    22:20:47     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!