Vilken mardrömsnatt!

 2014-10-13    18:52:00   av:Jennyhellstrom
En randombild från sommaren 2013! 
 
Usch vilken natt jag har haft! Jag är så fruktansvärt förkyld så har varit uppe säkert 3 gånger i natt bara för att snyta mig, sedan har det varit svårt att somna om pga. ont i halsen och inte nog på det - katten spyr kl 01 inatt så jag vaknar & måste gå upp och städa efter honom. Runt kl 03 så spyr hunden, samma visa där - jag går upp och städar, sedan vid typ 05.30 så kräks hunden igen! Hela familjen här hemma är sjuklingar idag. Fy, fick vara hemma från praktiken idag men imorgon blir det nya tag! Dock så är det operationsdags för zekis, hoppas det går bra... ♥
 Madde

Hur gick det för kissen?

 2014-10-15    20:15:21     URL: http://bymadde.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!