Vilka vänner man har!

 2014-10-23    22:31:31   av:Jennyhellstrom
Då har man för första gången i sitt liv blivit kidnappad! Jessica hade lurat i mig att vi skulle käka pizza & sen ha myskväll hemma hos mig! Istället sätter hon på mig en ögonbindel & sätter mig i bilen! Jag blir nervös & frågar en massa saker men i bilen är det helt knäpptyst! Jag känner att bilen är på väg mot stan & undrar vad sjutton hon har hittat på för någonting! 

Vi stannar & går ur bilen & yrar runt i stan lite grann i min ögonbindel, tillslut får jag ta av mig den & får se kickan! Hon har också varit med i bilen hela tiden utan att jag har vetat om det! 


Mina fina tjejer har uppmärksammat att jag aldrig har ätit sushi förut så de bjöd mig på lite mat & till min stora förvåning så smakade det faktiskt helt okej! 


Sedan strosade vi runt i stan en liten stund & sedan var det dags för nästa överraskning - de bjöd mig även på bio! Alltså vilka jäkla tjejer jag har, helt fantastiska! De vet precis vad jag gillar & åh, de är så underbara! 

Jag älskar er! 💕

Btw, filmen var helt fantastiskt bra så den kan jag varmt rekommendera! 
 Daniella

Åh vad roligt med överraskning!Den bästa förtjänar det bästa 😘 önskar att jag hade fått fira dig också 😞 dumma 100mil.

 2014-10-24    09:50:52
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!