Lycklig!

 2014-10-24    09:22:57   av:Jennyhellstrom
 
Alltså jag är fortfarande chockad över vad som hände igår. Tänk att jag har så fantastiska vänner som faktiskt har planerat världens överraskning i 2 veckor för mig? Jag är så lyckligt lottad! 
 
Igår var även sista dagen på min VFU, gjorde lite ont i hjärtat att lämna alla men det lät som att de verkligen vill ha mig som vikarie ibland & så har jag bokat in ett arbetspass i november så jag kommer ju snart tillbaka! Antagligen blir det samma ställe nästa VFU också :) 
 
Åh, jag börjar få så mycket jullängtan! Jag vill köpa julpynt, julklappar, slå in alla paket, skriva julkort, se julfilmer, chokladkalender, tända massa ljus osv. bara 61 dagar kvar ♥ inte ens 2 månader kvar tills jag åker hem till min lilla familj! 
 Daniella

Jag Längtar så sjukt mycket till julen jag med😍 älskar det! Du och jag ska ha julfilms marathon, julpyssla, monga oss till julmusik och julshoppa när du kommer hem!skypedate snart kanske? Saknar dig!

Svar: jaaaaa, det är klart vi ska ha! saknar dig så mycket stumpan! <3
Jenny Hellström

 2014-10-24    09:55:51
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!