I paketen som vi hämtade ut!

 2014-10-02    20:52:00   av:Jennyhellstrom
För någon dag sedan så var vi & hämtade ut lite paket som hade kommit! Det ena var från min mormor, en liten tidig födelsedagspresent! I paketet var det min onepiece som hon hade lagat tragkedjan på, min fina kreativa mormor ♥ sen var paketet även fyllt med en massa strumpor, pengar & ett jättegulligt hjärta som nu hänger på vår spegel tills jag hittat en bättre plats :)
 
visst är den söt? loveit! 
 
I det andra, lite större paketet, var det vår älskade hallbänk som vi beställde för någon vecka sedan! Har länge velat ha en sådan men har väntat på att den skall komma in på ellos & nu när den gjorde det så beställde vi den på en gång! :)
 
 Madde

Fin! :)

 2014-10-03    08:16:48
 ille

Ser jättefin ut! 😃

 2014-10-05    16:24:36
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!