Happy halloween!

 2014-10-31    21:03:00   av:Jennyhellstrom
 
Ikväll blir det faktiskt lugnt för mig & fredrik. Jag har aldrig varit speciellt förtjust i halloween faktiskt, men skulle jag gå ut och faktiskt klä ut mig - då skulle jag gå all in med en massa blod & grejer, tycker det ser så roligt ut med alla som passar på när det är halloween till att klä av sig så mycket som möjligt, vara sexiga och söta - typ klä ut sig till katt eller något. HA! men antar att jag inte är bättre själv som stannar hemma så skall inget säga ;)
 
Ikväll har det i alla fall varit några barn här, utklädda som har fått sig lite godis! Så roligt :D Nu ska jag & älsklingen äta en riktig lyxmåltid & sedan se skräckis: The purge blir det! Ha det fint! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!