För 1 år sedan!

 2014-10-13    18:51:00   av:Jennyhellstrom
 Det är så kul att ha bloggen så man kan spara bilder, skriva ner tankar och dagar. Man kan titta tillbaka och minnas, för exakt ett år sedan så var några i fredriks familj uppe hos oss när vi bodde hos Vivi-Anne! Jag hade nyss fyllt år och elin hade med sig sin Speja upp som då bara var en liten valp :') 
 
Lite bilder på vad jag gjorde för 1 år sedan! Umgicks med dessa fina människor & djur ♥
 
Det är sådant här som får mig att fortsätta blogga, så nu måste jag börja bli bättre igen för nästa år när jag tittar tillbaka på detta året så kommer det inte finnas många "minnen" att läsa om. Måste bättre mig, nu! 
 ille

Är så kul att läsa din blogg Jenny! Tänk att det redan gått ett år sen vi satt där med Vivi och spelade spel och hade det jättemysigt. Och mormor var med oxå. Längtar tills jag kommer upp och hälsar på. Kramkram 😘❤️

Svar: Tiden går så fort! & i nuet vet man aldrig hur det ska se ut så snart som ett år senare.. Kom upp snart <3
Jenny Hellström

 2014-10-16    20:39:03
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!