21 år!

 2014-10-02    21:08:00   av:Jennyhellstrom

Det har inte alls slagit mig att jag fyller 21 år imorgon. Kanske för att jag inte är hemma hos familjen. Känns konstigt att fira min födelsedag utan dem. Får väl se om fredrik tar över traditionerna nu med att sjunga på morgonen och komma med frukost & paket på sängen ♥
 
Jag har i alla fall nu påbörjat min VFU (verksamhetsförlagdutbildning) & jag är på samma skola som förra året. Ska vara där i 3 veckor nu framöver & jag trivs redan väldigt bra. 
Imorgon, efter praktiken så skall jag göra mig iordning och så skall jag & älskling åka in mot stan! Det är planerat att vi ska äta ute och sedan avsluta med en bio, ser fram emot kvällen fruktansvärt mycket! 
 Madde

GRATTIS igen på din dag! :) :)

 2014-10-03    10:16:24
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!