uppdatering

 2014-11-23    17:39:05   av:Jennyhellstrom
 
 
Igår så spenderade vi hela dagen ute i Sävar. Vi rensade ut de sista ur fredriks farmors hus, så nu är det tomt och den 12/12 så tar de nya ägarna över. Känns konstigt men samtidigt bra nu. På eftermiddagen så fikade vi, åt grillad god mat, spelade en himla massa spel och bara hade det allmänt trevligt :) Jag & fredrik kom hem runt 03.30 så det var en lyckad kväll!

Idag har jag varit på Nolia megaloppis. Min första riktiga loppis och till min förvåning så hittade jag faktiskt några riktiga fynd! Var där tillsammans med Jessica & kickan :) längtar så otroligt mycket nu efter att alla julmarknader ska sätta igång, den stora julmarknaden i umeå är om 2 veckor ♥ i
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!