Tips på bra serie!

 2014-11-17    07:39:09   av:Jennyhellstrom
 
En serie som min bror fick mig att börja titta på nu i somras & som jag slaviskt har följt sedan dess är: Breaking bad. 
Kan varmt rekommendera denna. Jag var skepiskt innan jag började titta men åh, så bra den är!
 
Serien handlar om Walter White, en alldaglig high school-kemilärare i 50-årsåldern som för att dryga ut hushållskassan extraknäcker på en biltvätt. Han lever ett stillsamt liv, i ett oengagerat äktenskap med sin gravida och för tillfället arbetslösa fru Skyler och deras tonårige son Walter Jr., som lider av en lätt CP-skada. När Walter blir diagnostiserad med allvarlig lungcancer bestämmer han sig för att slå sig in på den brottsliga banan. Tillsammans med sin tidigare elev Jesse Pinkman börjar han koka en sällsynt potent typ av metamfetamin för att kunna lämna ett sparkapital efter sig till sin familj vid sin stundande död.
 Victor

JAG SA JU ATT DU SKULLE FASTNA DIN SUCKER!

Svar: JAAAAAAA :D
Jenny Hellström

 2014-11-18    18:34:55
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!