Julstämning

 2014-11-24    21:10:37   av:Jennyhellstrom
 
Nu har jag gjort lite småändringar på bloggen, tyckte att den behövde julpyntas lite! :) åh vad jag längtar mycket nu efter att få gå loss på pyntet här hemma (gud vad jag tjatar om det hela tiden). På torsdag ska vi mysa till det med adventljusstakar osv. här hemma eftersom fredrik åker bort fre-mån ♥ Är dessutom klar med nästan alla julklappar redan, typ bara pappa & fredrik kvar! Sen blir det alltid lite extra småköp till alla för jag kan aldrig hålla mig, ser jag någonting som jag ser är "den skulle hon säkert vilja ha" så köper jag det och det slutar med att jag är en fattig jenny i slutet av december men det är bara jul en gång om året! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!