Jag har blivit lat med bloggen

 2014-11-01    12:04:50   av:Jennyhellstrom
 
Ibland så tittar jag tillbaka i bloggen och läser inlägg som är skrivna för ca 1 år sedan eller mer, och ser vilken stor skillnad på kvalitén! Det märks att jag lade ner mycket mer tid, energi och tanke bakom inläggen förr. Jag skrev roligare inlägg, nya bilder, bilder med en riktig kamera osv. Nu för tiden blir det mest bara någon tråkig mobilbild och kort text om vad som händer i mitt liv, det är ju inget roligt att läsa! 

Jag kan inte lova att bloggen kommer bli riktigt som förr igen för har inte den tiden längre men jag kan i alla fall lova att jag ska försöka få till en roligare blogg! Tack för att ni fortfarande hänger med mig här & läser den skit jag lägger upp :-)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!