Fråga 012.

 2014-11-26    21:50:00   av:Jennyhellstrom

5 leksaker du tyckte extra mycket om som barn

Vet ej om det räknas som leksaker men pokémonkort, bokmärken/Klistermärken, gosedjur, en mikrofon där 
själva "huvudet" var fyllt av vatten och glitter i och så kunde den lysa, lego! 
 
Grattis till min fina "big sis" elin som fyllde 23 år igår! 
 
Det har varit dålig uppdatering de senaste dagarna men har haft fullt upp hela tiden kan jag lova! & imorgon blir det inte lugnare, jag ska träffa Camilla i skolan vid 08.00 och förbereda lite inför vår redovisning som är nästa vecka, sedan vid 10.30 så skall jag arbeta på ersängsskolan fram till 16.30 och när jag kommer hem så skall jag & f laga mat & sedan börja julpynta lite! Var & köpte lite adventsstjärnor igår, kommer bli så himla fint & mysigt här hemma nu! :') Längtar tills imorgon, en dag fylld utav glädje & förväntningar! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!