Fråga 007.

 2014-11-18    20:08:01   av:Jennyhellstrom
Hur var du som barn?
 
 
Detta var en svår fråga. Egentligen ska man väl ställa den här frågan till mina föräldrar för jag vet faktiskt inte men jag tror att jag var ganska lugn som barn. Jag har aldrig varit någon som skrek och bråkade, men dock så har jag nog varit ganska bortskämd så när jag ej fick det jag pekade på eller som jag ville så kunde jag nog bli ganska tjurig. Jag var ett ganska glatt barn som uppskattat det lilla som en eftermiddag i stadsparken eller en lördagsförmiddag på Ica Maxi. 

Jag vet faktiskt inte vad jag mer ska skriva, när jag först läste frågan så tyckte jag att det lät som ett roligt ämne att skriva om men nu står det verkligen still. Men jag hade en bra barndom och var ett väldigt lyckligt barn. Jag umgicks mycket med mina syskon, min bästis Jenny Lundh, hade en hamster som hette lucas och jag älskade kvällar med familjen framför fångarna på fortet och majskolv ♥ 
 Ille

Åhh vad söt du var/är!! Samma leende än idag 😘❤️

 2014-11-19    01:08:48
 Jenny

Tänk, att din gamla bästis faktiskt läste detta;)
Vi Hade väldigt roligt när vi var små! Som vi lekte! haha
Och den jenny på bilden minns jag väldigt starkt! <3

Svar: men vaaaa? åh, vad chockad & glad jag blir nu :'D Jag hade en så fantastisk barndom & mycket är tack vare dig!
Vi höll ihop i alla väder. J&J <3
Jenny Hellström

 2014-11-19    19:24:55
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!