Fråga 003.

 2014-11-14    11:51:00   av:Jennyhellstrom
Länka till ett inlägg du skrivit som du tycker borde läsas igen
 
Haha, jag har verkligen sökt med ljus och lykta efter ett inlägg som är värt att läsa igen men alltså, jag fann absolut ingenting. Nada. Jag har däremot fått ett wake up call om att jag kanske borde börja skriva mer intressanta, givande och läsvärda inlägg ;) 
 
Det jag kunde hitta & tyckte var lite gulligt är ett inlägg som lilla zeke har gjort, in & läs vettja: här !
 
 
 
 Lill-tony

Om du var tvungen att välja, äta snorkråka till frukost resten av ditt liv eller slicka en gubbe mellan tårna efter han har jobbat över 5 h på reningsverket?

Motiverar ditt svar!

 2014-11-14    23:54:15
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!