Älskade vänner!

 2014-11-29    00:52:00   av:Jennyhellstrom

Nu har erica & hanna precis åkt hemåt! Kickan var även förbi tidigare :) Vilken mysig & rolig kväll jag har haft, helt underbar ♥ tänk att jag får ha turen att ha dessa människor i mitt liv! Vi har pratat & skrattat om allt mellan himmel och jord. Dessa stunder är så värdefulla, så behövande! Tack för ikväll flickor :) 
 
Nu är det dags för att nanakudde! Imorgon blir det kanske till att åka till årets första julmarknad tillsammans med hanni, får se! Senare på kvällen är det dags för tjejkväll nr 2, hemma hos Jessica! Godnatt, sov sött - dröm om alla småkryp ni mött! 
 Hannaa

Aw vad söt du är vännen! Jag är glad att jag har dej i mitt liv också!

 2014-11-29    11:14:17     URL: http://obeerghanna.blogg.se
 Erica

Tack detsamma! <3

 2014-11-30    22:55:33     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!