bussy!

 2014-05-06    13:54:02   av:Jennyhellstrom
jag & slappiskatten ♥
 
Jag vet att uppdateringen suger men har det fullt upp i skolan så glömmer bort att jag har bloggen, men nu ska jag börja bli bättre igen :) har börjat räkna ner skoldagarna nu, 13 dagar kvar i skolan är det - helt sjukt! Dock är det mycket som skall göras nu, har 3 mindre uppgifter som skall skrivas + redovisning på det, en tentamen och sedan 2 större uppgifter som skall redovisas men har ju lovet att se fram emot så man blir lite mer motiverad :)
 
Jag har funderat många gånger på att ändra min design på bloggen men tycker att det tar så lång tid och de som redan finns färdiga att använda är så trista :/ Vad säger ni, är ni trötta på min design eller ska jag snabbt ändra?! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!