Lördag ♥

 2014-03-01    12:24:54   av:Jennyhellstrom
 
Det har varit fullt upp i veckan men nu är allting klart så jag har för en gångs skull en helt ledig helg! Eller okej, vi har fågeltenta om 3veckor som jag ska börja plugga lite på men det är ingen panik. Så i helgen blir det mycket kvalitétstid med bustis, städa, tvätta och se på lite film osv. otroligt skönt ♥ Någonting som är lite tråkigt är att jag & fredrik nästan aldrig har tenta samtidigt, så nu när jag är ledig så har han en tenta att plugga till :/

Igår var vi & köpte oss en tv-bänk, så nu börjar vi få ihop lite möbler. Denna vecka har vi både fixat tv-bänk, soffbord, matta & en soffa! Det är mycket tjat om lägenheten nu i bloggen men det är för att jag inte kan tänka på så mycket annat (a) 

Igår var vi även hemma hos familjen sandström - Anna, erik, tove & viggo! Åt lite god mat, umgicks och såg på let's dance! 
Riktigt fredagsmys med andra ord :) 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!