strul med portalen

 2014-06-17    15:27:11   av:Jennyhellstrom
saknar min bullemulle! 
 
Tyvärr så är min uppdatering dålig nu pga att jag ej känner någon lust eftersom att blogg.se verkar strula väldigt mycket denna vecka? Det har hänt flera gånger, och ibland även under väldigt lång tid då min blogg försvinner. Min & nästan alla andra bloggar som finns hos blogg.se ligger nere eller "går ej att hitta" när man skall gå in på dem. Jag tror att portalen försöker reparera någonting osv. men min motivation är inte på topp då eftersom inläggen oftast inte går att läsa ändå. Hoppas att de löser problemmet snart så att jag kan börja uppdatera igen :)

Annars är jag väldigt lycklig eftersom att jag har nu fått reda på alla mina resultat i de sista sakerna vi gjorde i skolan så nu har jag 60 hp och kan ta sommarlov på riktigt :) fint väder & ska till jobbet om 20min! 
 Kent.

Snyggt jobbat Jenny du är så duktig. Ha en underbar Midsommar. kram

Svar: tack fina svärfar! Detsamma :)
Jenny Hellström

 2014-06-19    09:57:45
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!