Glad tjej!

 2014-06-06    23:03:00   av:Jennyhellstrom
Vilken bra start på sommarlovet! Igår var jag & Fredrik hemma hos hans farbror Göran med familj (Tina, saga & zelma) där även Tinas syskon var. Vi spelade spel & umgicks, helt plötsligt var kl 04.30 när vi tyckte att det var dags att lägga sig. Vilka fina människor <3 
 
Nu i eftermiddag så har min älskade vän, Erica, varit här & umgåtts nu innan vi skiljs åt inför sommaren. Åh vad jag kommer att sakna henne.. 
<3 
 Erica

Ser ju ledsen ut, kan bero på att jag kommer sakna dig så mycket..eller att jag inte trodde att min ansikte kom med ;) Men, kommer sakna dig!

 2014-06-07    00:09:23     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!