Fullt upp!

 2014-06-23    22:48:00   av:Jennyhellstrom
Idag har jag varit inne i Jönköping för att skaffa id-bricka till jobbet, efter att det var klart så åkte jag till fredrik en snabbis & efter det så gick jag en sväng på stan där jag inhandlade lite fina saker till lägenheten som ni får se någon annan dag :) 
 
Vid 15 så hämtade jag mamma efter jobbet och hemma så väntade mormor på oss. Umgicks lite & åt mat, åkte in till gränna för lite ärenden med evelina & sedan hämtade jag upp Lisa för en tjejkväll inne i stan :) 
 
Så roligt att få träffa dessa fina flickor igen ♥ 
Det är år & dagar sedan vi sågs sist men ändå så går munnarna i ett & det känns som att det var 
förra veckan vi träffades, det är ganska häftigt! love u girls :)
 Lisa

Så mysigt att få träffa dig med! Älskade vän! :')

Svar: Min fina Lisa <3
Jenny Hellström

 2014-07-03    19:14:36     URL: http://babicake.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!