sommarlov

 2014-07-16    16:25:41   av:Jennyhellstrom
Fullt upp = sommarlov så som det ska vara! Mina lediga dagar har spenderats med familj, fredrik & vänner! I måndags så åkte vi ut till en sommarstuga där fredriks familj höll till, Erik & Anna från Umeå har kommit ner några dagar så det var kul att få träffa den lilla familjen igen :)
 
Igår så åkte jag & min brors flickvän, Evelina in till stan för att planera & köpa lite presenter till mina bröder som fyller hela 18 år imorgon! Efteråt så åkte jag hemåt en sväng för att ta det lite lugnt. På kvällen åkte jag in till Timmy & daniella, där även älskling var ♥ De har hämtat hem en liten söt labradorvalp, blev helt förälskad! Vi umgicks, mös med valp, åt glass med jordgubbar och åkte till en sjö för att ta med lilla Charlie och bada för första gången :) Sedan åkte jag hem till f och sov där! 
 
Idag har vi varit hos mormor & pysslat! Jag & felix har målat garaget och de andra har fixat med höet i ladan! Nu är vi hemma och jag ska nog om en stund plockas upp utav fredrik så skall vi ut till stugan igen för att träffa Norrlänningarna innan de åker hemåt! 
 
 Lisa

Sötaste tjeeeejen i hela jönnet assååå! När åker ni till Umeå igen?

Svar: Lisaaaaaa <3 Fredrik åker typ snart & jag åker upp den 25/8 :)
Jenny Hellström

 2014-07-17    19:04:03
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!